Tiedote 3.12.2020

Kuntokeskus Verde on edelleen avoinna asiakkaille

Koska kuntosalit ovat matalan riskin tartuntapaikkoja (lähde: IHRSA), pidämme kuntosalimme edelleen avoinna ”uuden normaalin” mukaisesti. Avarat tilamme suhteutettuna nykyisiin kävijämääriin mahdollistavat reilun turvavälin säilyttämisen salilla treenatessa. Kävijämääriä seurataan tuntikohtaisesti tilastojen avulla riittävän treenitilan varmistamiseksi. Toistaiseksi ei ole esiintynyt tarvetta rajoittaa kävijämääriä edes vilkkaimpaan aikaan.

Päiväsaikaan meillä löytyy lähes aina täysin oma liikuntatila heille, jotka haluavat treenata yksin. Jos haluat välttää pukuhuoneessa käyntiä, voit käyttää jumppasalia vastapäätä olevia lukollisia kaappeja tavaroiden säilyttämiseen.

Ryhmäliikuntatuntien osallistujamäärät on jo kesästä lähtien rajoitettu siten, että turvavälejä voidaan noudattaa. Jokaiselle asiakkaalle on varattu vähintään 10 m² tilaa jumppasalissa. Emme peru tunteja, vaikka osallistujia olisi tulossa tosi vähän. Jos haluat osallistua tunneille, joissa on kaikista pienimmät ryhmät, voit kysyä asiasta henkilökunnalta.

Salillamme jatkuu edelleen tehostettu siivous. Saippuaa löytyy käsienpesua varten jokaiselta vesipisteeltä ja käsidesiä vastaanotosta. Ympäri salia löytyy useasta pisteestä desinfiointipulloja laitteiden ja välineiden kosketuspintojen puhdistamiseksi käytön jälkeen, sekä halutessaan myös ennen käyttöä.

Pidetään jokainen osaltamme huolta turvaväleistä salilla liikkuessa, jotta kaikilla olisi turvallista ja mukavaa treenata myös näinä poikkeuksellisina aikoina. Ollaan tarkkoja myös siinä, että tullaan salille vain täysin terveinä.

Turvallisia treenejä!