TIEDOTE 6.3.2021 – AJANVARAUS KUNTOSALILLE

Aluehallintaviraston päätös velvoittaa toimijoita rajoittamaan samanaikaisten asiakkaiden määrän 10 henkilöön/tila ajalla 8-14.3.2021. Kuntokeskus Verdessä tämä tarkoittaa sitä, että kyseisenä aikana ryhmäliikunnassa asiakaspaikkoja voi olla 10 ja kuntosalilla voi harjoitella samanaikaisesti maksimissaan 10 henkilöä.

MUUTOKSET KUNTOSALIHARJOITTELUUN

Harjoitellaksesi kuntosalilla, sinun täytyy varata treeniaikasi ennakkoon varausjärjestelmän kautta. Treeniaika on 60 min per henkilö per päivä. Toistaiseksi oleskelutilat (sohvat) sekä saunat ovat suljettu. Mikäli se on sinulle mahdollista, niin suosittelemme käymään suihkussa kotona asioinnin nopeuttamiseksi.

Varausjärjestelmään pääset kirjautumaan omilla tunnuksillasi.

Tunnus: etunimisukunimi (kaikki pienellä yhteen)
Salasana: korttisi takana oleva nelinumeroinen luku

Huom! Jos korttisi on jossain vaiheessa jouduttu vaihtamaan on mahdollista, ettei salasana toimi. Ensimmäinen varaus kannattaa tehdä ajoissa niin henkilökunta voi auttaa mikäli kirjautumisen kanssa on ongelmia. Normaalien vastaanoton palveluaikojen lisäksi henkilökuntamme päivystää tavallista ahkerammin Facebookin kautta tulevia viestejä (8-14.3 välisenä aikana).

Huom! 10 x kortilla ei ole omia tunnuksia, joten varaukset vastaanoton kautta

VARAUKSEN TEKO

Varausjärjestelmä löytyy osoitteesta www.verde.fi > Tuntikalenteri

Voit ylävalikosta valita KUNTOSALI jolloin kalenteri näyttää vain kuntosaliajat. Lähdöt ovat 30 minuutin välein, 5 paikkaa. Kuntosaliajat ovat merkattu vaaleansinisinä blokkeina ja kulmassa oleva pieni neliö joko vihreänä (on tilaa) tai punaisena (kaikki varattu) kertoo onko kyseiselle ajalle vielä vapaita paikkoja.

Klikkaamalla haluamaasi aikaa pääset tekemään varauksen. Kun saavut kuntosalille, pääset kuittamaan varauksesi vastaanoton koneelta (tärkeä! Varauksesi näkyy heti ruudun yläosassa).

HUOM! Muistathan perua varauksesi, jos et pääsekään treenaamaan. Näin joku muu saa paikkasi.

Hyviä treenejä!