Lataa Verden mobiilisovellus


​​​​​​​Löydät Kuntokeskus Verden mobiilisovelluksen AppStoresta ja Google Play -kaupasta:

Lataa Kuntokeskus Verden mobiilisovellus Androidille

Lataa Kuntokeskus Verden mobiilisovellus iPhonelle



​​​​​​​Näin lataat mobiilisovelluksen:

  1. Lataa mobiilisovellus "Kuntokeskus Verde" nimellä Google Play -kaupasta (Android) tai "Liikuntakeskus Verde" nimellä AppStoresta (iPhone). Käytä suoraa linkkiä sivun yläosassa, sovelluskaupan haku-toiminto ei vielä löydä Verden sovellusta.
    ​​​​​​​
  2. Rekisteröidy uudelleen ja valitse uusi salasana. Huom! Jos olet nykyinen asiakas, tulee sinun rekisteröityä samoilla yhteystiedoilla mitä olet ilmoittanut meille. Näin järjestelmä tunnistaa jäsenyytesi.

    Tee rekisteröityminen vaikka olisit nykyinen asiakas. Samalla pääset valitsemaan itsellesi uuden salasanan.

Sovelluksen käyttö:

  1. Kun olet suorittanut rekisteröitymisen, tarjoaa sovellus sinulle vaihtoehdoiksi
    • Kirjaudu salille
    • Avaa ovi
    • Verkkokauppaan (uudet asiakkaat)

  2. Jos olet uusi asiakas, ilmoittaa sovellus sinun kuntoiluaikasi päättyneen. Voit ostaa kuntoiluaikaa verkkokaupasta.
    • Nykyisille asiakkaille voimassaoleva kuntoiluaika pitäisi ilmestyä automaattisesti jos olet käyttänyt rekisteröitymiseen samaa sähköpostia, minkä olet ilmoittanut meille.

  3. Oven avaaminen tapahtuu jatkossa avaamalla sovelluksen ja painamalla "avaa ovi" painiketta.

  4. Kirjaudu salille painamalla "kirjaudu salille" painiketta. Painike kirjaa sinut automaattisesti osallistujaksi myös pian alkaville ryhmäliikuntatunneille, joille sinulla on varaus.
    • Jos sinulla ei ole varausta ryhmäliikuntatunnille mutta haluat silti osallistua, voit mennä sovelluksen kautta ryhmäliikuntakalenteriin. Klikkaa itsellesi paikka ja paina sen jälkeen sovelluksen etusivulta "kirjaudu salille".


Usein kysyttyä:

  • Miten toimin jos minulla ei ole älypuhelinta?

    • Ole yhteydessä vastaanottoon, niin annamme sinulle erillisen kulkutunnisteen :)
  • Apua, olen oven edessä enkä saa ladattua sovellusta!

    • Ulko-oven luona on ohjeet sovelluksen lataamiseen. Jos tämä ei kuitenkaan onnistu, löytyy ohjeista myös puhelinnumero, johon voit soittaa. Neuvomme miten pääset sisään.
  • Painoin "palauta salasana" mutta sähköpostiini ei tule mitään

    • Oletko nykyinen asiakas joka pyrkii ensimmäistä kertaa kirjautumaan sovellukseen? Huomaa, että sovellukseen pitää tehdä rekisteröityminen vaikka olisit nykyinen asiakas. Samalla pääset valitsemaan itsellesi uuden salasanan.
  • Olen nykyinen jäsen. Tein rekisteröitymisen mutta minulla ei näy aktiivista liikunta-aikaa eikä "Avaa ovi" painiketta

    • Antamasi sähköpostiosoite tai muut tiedot ei todennäköisesti vastaa sitä, mikä näkyy meidän järjestelmässämme. Ole yhteydessä vastaanottoon info@verde.fi tai puh. 019-534 0700
  • Kun yritän avata ovea puhelin "ei löydä majakkaa" eikä ovi aukea

    • Tarkista, että sinulla on bluetooth päällä
    • Tarkista, että sovellus saa käyttää paikannusta


Jos tarvitset apua tai ilmenee ongelmia, ole yhteydessä vastaanottoon