​​​​​​​Löydät Kuntokeskus Verden mobiilisovelluksen AppStoresta ja Google Play -kaupasta:

Lataa Kuntokeskus Verden mobiilisovellus Androidille

Lataa Kuntokeskus Verden mobiilisovellus iPhonelle


Puhelinsovelluksen käyttöönotto:

  1. Lataa Kuntokeskus Verde mobiilisovellus AppStoresta (iPhone) tai Google Play -kaupasta (Android).

  2. Rekisteröidy (valitse uusi salasana)
    Nykyinen asiakas huom! Sinun tulee rekisteröityä samoilla yhteystiedoilla mitkä olet ilmoittanut meille (puh.nro +358 alkuisena). Näin järjestelmä tunnistaa jäsenyytesi.


Nykyinen asiakas:

Jos sovellus sanoo "liikunta-aikasi on päättynyt", ole yhteydessä vastaanottoon. Sovellus ei silloin ole osannut tunnistaa jäsenyyttäsi automaattisesti ja se täytyy tehdä henkilökunnan toimesta.

Mikäli ovi ei aukea, tarkista:

  • että olet antanut sovellukselle sijainnin paikantamisluvan
  • että bluetooth on päällä
  • jos ovi ei edelleen aukea, soita numeroon: 0400-507937 tai 041-5017647
    ​​​​​​​

Uusi asiakas:

Rekisteröitymisen jälkeen voit ostaa kuntoiluaikaa verkkokaupassa ja pääset treenaamaan heti.

Mikäli et halua käyttää älypuhelinta ole yhteydessä vastaanottoon niin saat erillisen kulkutunnisteen.


Usein kysyttyä:

  • Miten toimin jos minulla ei ole älypuhelinta?

    • Ole yhteydessä vastaanottoon, niin annamme sinulle erillisen kulkutunnisteen :)
  • Apua, olen oven edessä enkä saa ladattua sovellusta!

    • Ulko-oven luona on ohjeet sovelluksen lataamiseen. Jos tämä ei kuitenkaan onnistu, löytyy ohjeista myös puhelinnumero, johon voit soittaa. Neuvomme miten pääset sisään.
  • Painoin "palauta salasana" mutta sähköpostiini ei tule mitään

    • Oletko nykyinen asiakas joka pyrkii ensimmäistä kertaa kirjautumaan sovellukseen? Huomaa, että sovellukseen pitää tehdä rekisteröityminen vaikka olisit nykyinen asiakas. Samalla pääset valitsemaan itsellesi uuden salasanan.
  • Olen nykyinen jäsen. Tein rekisteröitymisen mutta minulla ei näy aktiivista liikunta-aikaa eikä "Avaa ovi" painiketta

    • Antamasi sähköpostiosoite tai muut tiedot ei todennäköisesti vastaa sitä, mikä näkyy meidän järjestelmässämme. Ole yhteydessä vastaanottoon info@verde.fi tai puh. 019-534 0700
  • Kun yritän avata ovea puhelin "ei löydä majakkaa" eikä ovi aukea

    • Tarkista, että sinulla on bluetooth päällä
    • Tarkista, että sovellus saa käyttää paikannusta


Jos tarvitset apua tai ilmenee ongelmia, ole yhteydessä vastaanottoon