Löydät Kuntokeskus Verden mobiilisovelluksen AppStoresta ja Google Play -kaupasta:
Lataa Kuntokeskus Verden mobiilisovellus Androidille
Lataa Kuntokeskus Verden mobiilisovellus iPhonelle
Puhelinsovelluksen käyttöönotto:
- Lataa Kuntokeskus Verde mobiilisovellus AppStoresta (iPhone) tai Google Play -kaupasta (Android).
- Rekisteröidy (valitse uusi salasana)
Nykyinen asiakas huom! Sinun tulee rekisteröityä samoilla yhteystiedoilla mitkä olet ilmoittanut meille (puh.nro +358 alkuisena). Näin järjestelmä tunnistaa jäsenyytesi.
Nykyinen asiakas:
Jos sovellus sanoo "liikunta-aikasi on päättynyt", ole yhteydessä vastaanottoon. Sovellus ei silloin ole osannut tunnistaa jäsenyyttäsi automaattisesti ja se täytyy tehdä henkilökunnan toimesta.
Mikäli ovi ei aukea, tarkista:
- että olet antanut sovellukselle sijainnin paikantamisluvan
- että bluetooth on päällä
- jos ovi ei edelleen aukea, soita numeroon: 0400-507937 tai 041-5017647
Uusi asiakas:
Rekisteröitymisen jälkeen voit ostaa kuntoiluaikaa verkkokaupassa ja pääset treenaamaan heti.
Mikäli et halua käyttää älypuhelinta ole yhteydessä vastaanottoon niin saat erillisen kulkutunnisteen.
Usein kysyttyä:
Miten toimin jos minulla ei ole älypuhelinta?
- Ole yhteydessä vastaanottoon, niin annamme sinulle erillisen kulkutunnisteen :)
Apua, olen oven edessä enkä saa ladattua sovellusta!
- Ulko-oven luona on ohjeet sovelluksen lataamiseen. Jos tämä ei kuitenkaan onnistu, löytyy ohjeista myös puhelinnumero, johon voit soittaa. Neuvomme miten pääset sisään.
Painoin "palauta salasana" mutta sähköpostiini ei tule mitään
- Oletko nykyinen asiakas joka pyrkii ensimmäistä kertaa kirjautumaan sovellukseen? Huomaa, että sovellukseen pitää tehdä rekisteröityminen vaikka olisit nykyinen asiakas. Samalla pääset valitsemaan itsellesi uuden salasanan.
Olen nykyinen jäsen. Tein rekisteröitymisen mutta minulla ei näy aktiivista liikunta-aikaa eikä "Avaa ovi" painiketta
- Antamasi sähköpostiosoite tai muut tiedot ei todennäköisesti vastaa sitä, mikä näkyy meidän järjestelmässämme. Ole yhteydessä vastaanottoon info@verde.fi tai puh. 019-534 0700
Kun yritän avata ovea puhelin "ei löydä majakkaa" eikä ovi aukea
- Tarkista, että sinulla on bluetooth päällä
- Tarkista, että sovellus saa käyttää paikannusta